maandag 29 juni 2020

Maandag 29 juni 2020

Hallo allemaal

Vandaag is het de laatste dag van het schooljaar.
We deden het dan op heel erg rustig vandaag.
De kleuters hadden vandaag precies veel te vertellen.


De kinderen speelden buiten en kregen nog even turnles van meester Nick. Dit zag er super leuk! Het was volgens mij een parcours die ze moesten afleggen met verschillende hindernissen.

Deze middag trakteerden de juffen met mini-eclairs voor de kinderen. Dit viel heel erg in de smaak bij de kinderen.
Hierna speelden we nog even buiten op de speelplaats. We werden dan samen geroepen voor het afscheid van het 6de leerjaar. De kinderen van het 6de leerjaar hebben ons een woordje toegesproken, er werd ook gedanst. Om de leerlingen vaarwel te zeggen vormden we met alle kleuters en kinderen van het lager een erehaag. We zaaiden en applaudisseerden om hen op een leuke manier naar buiten te laten gaan.
Leuk om er bij te mogen zijn.

Ik wil jullie ook allemaal één voor één nog eens bedanken. Dankjewel iedereen, voor de vele steun en begrip. Ik vond het super leuk om in de eendjesklas te mogen staan en jullie kinderen bij mij in de klas te hebben.  Ik zal jullie missen!


Enkele foto's van vandaag? Klik hier.

Groetjes juf Celine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten