zaterdag 1 februari 2020

Nieuwe juf in de klas

Hallo allemaal

Ik ben juf Celine en ik zal de eendjesklas overnemen tot eind juni. Mijn eerste week bij de kindjes stond vooral in het teken van kennismaken met elkaar. Ik heb dan ook tijdens bepaalde momenten met de kinderen gaan meespelen om al eens te zien wat er in hen omgaat, waar ze vooral mee bezig zijn, maar ook om het kind zelf wat beter te leren kennen. 

Jullie mogen voor tijdens de ronde materialen meegeven. Dit kan bijvoorbeeld een spulletje of een boek zijn om tijdens de spulletjesronde of boekenronde te bespreken. Natuurlijk mag dit ook tijdens de gewone ronde om de kinderen gemakkelijker iets te laten vertellen.

Ik kijk er alvast naar uit om met de eendjes deze periode te mogen meemaken. Ik zal dan ook mij uiterste best doen om de Freinettechnieken te hanteren en toe te passen. 

Groetjes 
Celine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten